<3

Trotts att det idag varit årets hittills varmaste dag och man borde ha legat och slappat hela dagen vid nåt vattenbryn med en picnickorg så satte jag mig istället i bilen med två väninnor och drog in till stan för att tunna ut plånboken med lite shopping istället :P

Luften stod totalt stilla och värmen slog emot oss som en vägg när vi klev ur bilen (med den välsignade ac:n) men kul hade vi.
Jag gjorde några riktiga fynd men i vanlig anda så hittade jag inget till mig själv men desto mer till min lilltjej:)
Jag fullkomligt älskar att frossa i underbara bebiskläder och börjar så smått fundera på hur många gånger om dan som jag måste byta kläder på henne om hon ska hinna använda allt innan det blir för smått eftersom de växer så snabbt i den här åldern.

Hittade världens sötaste små skor som får hamna högst på listan över måsten i sommar, i alla fall om man har storlek 14 på fötterna :) 





Efter ett par timmars springande mellan butikerna satte vi oss på ett svalt cafe och njöt en alldeles underbar latte amaretto innan det var dax att fara hem igen lite fattigare men mycket gladare :D

Solvarma kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0