Mysigt!

Vaknade idag efter en skön sovmorgon av besök från en väninna som var sugen på lite kaffe med bebismys:)
kan man börja sin dag på ett bättre sätt än med en sovvarm bebis i famnen, doften av kaffe i näsan och i trevliga vänners sällskap? Det är de små vardagliga sakerna som gör livet skönt <3


Efter gårdagens hetta så känn det idag skönt med det lite gråare vädret, det får gärna vara varmt men med ett pigment som en alvedon så är det skönt att slippa den intensiva solen en stund och slippa smörja in sig med solskyddsfaktor 50+ för att inte bli som en kokt kräfta:)
en annan fördel med sämre väder är att barnen inte är lika ivriga att försvinna iväg åt varsitt håll utan faktiskt kan tänka sig att umgås med sin mamma en stund:) Så efter att min väninna gått så satte vi på lite skön musik och la beslag på makens rulle med lödtråd och några påsar pärlor och satt tillsammans och lät kreativiteten flöda, vi hade jättetrevlig och det blev en hel del fina smycken med högt affektionsvärde som hamnade i skrinet att bäras vid festliga tillfällen, till och med den 15 åriga sonen provade och tyckte att det var kul:)
Sen började telefonerna ringa och så försvann de iväg till sina tonårsliv igen, men det är ju så det ska vara och jag vet ju att de kommer tillbaka, för hur stora de än blir så kommer de ändå alltid att vilja ha mig i sina liv, och jag har dessutom många års härligt pysslande framför mig att se fram emot med min lilltjej <3
    

egendesignade örhängen!

Kommentarer
Postat av: Big Daddy

Dom passar ditt vackra ansikte men det gör alla örhängen du har.<3

2010-07-04 @ 16:56:23
Postat av: monica

ja, de var riktigt trevligt med kaffe o bebismys !!

2010-07-05 @ 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0