Gnällvarning!

Varför ska allt som är gott alltid innehålla laktos? Och nu på sommaren så känns det ju onekligen värre än annars att inte tåla det.
Att svalka sig med en mjukglass i värmen är inte att tänka på, Åååhh grymma orättvisa:(
Visst händer det att jag tänker att vad 17 strunt samma och äter det jag är sugen på ändå, men sen så slutar det alltid med att jag sitter där och förbannar mig själv för att jag inte hade karaktär/vett nog att avstå.
Efter att ha tillbringat halva natten och morgonen med magsmärtor som närmast kan beskrivas som värsta förlossningsvärkarna så kan jag bara än en gång konstatera att det inte är värt det, men ändå så vet jag att nästa gång frestelsen dyker upp så kommer jag i alla fall att sitta där och tänka att den här gången går det nog bra, ska ju bara ta lite...


Härligt härligt men farligt farligt!

Kommentarer
Postat av: Big Daddy

Det ser gott ut dett där nu i värmen.

Och puss på dig..

2010-07-06 @ 16:10:09
URL: http://idenalle.blogg.se/?tmp=06160645
Postat av: monica

jaa, mjukglass de e göött de !!!

2010-07-06 @ 17:01:21
Postat av: jenny

Ja mumsa på ni som kan :)

2010-07-06 @ 18:27:46
URL: http://serenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0