Leve tekniken!

I dag äntligen så kom paketet på posten med två örngott som jag köpt till lilltjejens spjälsäng, och de var ännu vackrare på riktigt än de var på bild så jag är supernöjd!
Jag är så tacksam för att man lever i en tid när tekniken gjort såna framsteg och att det finns internet, särskillt när man bor en bit utanför den övriga civilisationen. Under bart att kunna sitta hemma i sitt småsamhälle och ändå kunna handla allt man vill från hela världen:)
 




Det är sjukt vad "hemmablind" man kan bli!
Satt här idag och surfade runt på internet och hamnade inne på kommunsidan och upptäckte att det uppenbarligen finns en massa kul att göra häromkring, (vilket förklarar turismen) som jag inte har tänkt på förräns nu när jag planerar aktiviteter inför kommande besök.
Här sitter man och gnäller om att det inte finns något att göra och planerar resor och utflykter till andra städer istället för att utnyttja det resurser som finns i den egna omgivningen, Dumt.
Andra människor betalar ju trotts allt massor av pengar för att kunna semestra här, men själv är man som sagt "hemmablind".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0