9/7

Måste börja dagens första inlägg med ett superstort tack till janie som gjort designen till bloggen och varit snäll nog att dela med sig av den gratis, vilken tur att det finns snälla duktiga människor som hon när man inte är överdrivet teknisk själv. En rad med hjärtan till dig:)

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Var så trött hela dagen igår efter tre mer eller mindre sömnlösa nätter på raken så jag tillbringade i stort sett hela dagen på soffan, slappade och tog det lungt, myste med min bebis och drack en väldans massa kaffe för att hålla mig vaken tillräckligt länge för att inte vända på dygnen, tur att man har en underbar man som alltid finns där och ställer upp <3 Han lagade mat och pysslade om oss hela dagen, så idag känner jag mig äntligen ordentligt utvilad och redo att ta mig an världen igen :)
 
"Livselixir för trötta mammor" ;)





Kommentarer
Postat av: Big Daddy

Du är för gullig min lilla duva.du var så söt när du låg o snusade på soffan =)och jag fick pyssla om dig .....

2010-07-09 @ 15:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0